Live wild ✌️ Die free

Don't let the bitter ones changes how awsome you are.

Kategori: Allmänt

Jahapp, då blev planerna genast ändrade. Mina kompisar ballade ur så det blir ej någon resa utomlands det får vänta tills nästa sommar, men det blir nog iallafall troligtvis en resa till Linas stuga de sista dagarna på sommarlovet. Tacka gud för att man iallafall får fara bort lite!  Ja och jag börjar snart jobba, känns skönt. Tjäna lite pengar!
Blablabla, vad mer har jag att säga? En saknad Signe Lindahl kom hem igår så vi snackade och repade. Känns så jävla bra allt med musiken just nu. Spelning på flakasand på lördag!
Jag har hittils spenderat morgonen och dagen med underbara Ludvig och nu är jag hemma i björns för att städa. Toppen
kul!
Ikväll blir det HARRY POTTER!! TAGGGGGAAA.


PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: