Live wild ✌️ Die free

Lite galet

Kategori: Allmänt

Ja, jag känner att det är helt jävla galet, och jag vet att jag nästan är helt pank och jag har inte tid.. men jag har faktiskt suttit och kollat på resor hela förmiddagen.
Jag funderar helt allvarligt på att dra till Turkiet sista sommarlovs veckan. Jag Emma och Anna, skulle vara helt jävla perfekt.
Men det är fortfarande som bara en dröm, så vi får väl se.

Annars så har jag hunnit vara på stan med Lina och kikat, tagit en glass. Sen så har jag även slingat Emmas hår, borde börja ta betalt ;-) Men Emma är så söt så hon har lovat mig att bjussa på en lunch framöver! Göttttt.
Imorgon så ska jag städa och ut och springa.. känns förjävligt segt men jag måste om jag ska kunna springa marathon nästa år.

Nej nu blir det ett avsnitt av One tree hill sedan läggdags.

PUSSAR. speciellt på dig Ludvig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: