Live wild ✌️ Die free

Keep your head high

Kategori: Allmänt

Tänk att det redan är den 17 mars, helt sjukt! Snart är det ju juni ;-) Underbart.
Min dag har varit jaa.. bra, hade lite väl mycket panik och ångest igår kväll. Fyfan!
Matteprovet idag gick iallafall åt helvete, men det var som väntat!
Sen har jag faktiskt hoppat av min Piano kurs just för att jag känner att det är väldigt mycket just och jag hinner inte med att träna på piano så mycket som man måste. Så jag ska forsätta på kursen i 2an eller 3an, beror på hur jag känner! Men det känns iallafall väldigt skönt. Nu ska jag koncentrera mig på sången och göra mitt bästa där!

Annars är det bra med mig, far ju till Haparanda på lördag för sista Rockkarusellen spelningen. Är grymt taggad faktiskt!
Ska försöka klippa mig innan det också, ser ut som ett as i håret just nu. Förhoppninsvis blir det ikväll eller på lördag dag!
Guuud vad jag längtar till helg. Den här veckan har varit väldigt lång!

Imorn blir det nog att hitta på något med Ludvig och kanske nå andra muppar, får seeee!

Nu ska jag träna på sång läxan, HÖRES BITCHESSSS

PUSSAR.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: