Live wild ✌️ Die free

Något jag sa att jag aldrig i mitt liv skulle kunna göra...

Kategori: Allmänt

... att plugga på en fredags kväll!

Men jajjemen, här sitter man och pluggar naturkunskap.. inte det roligaste ämnet heller.
Tagit en paus och nu tänkte jag få in min sång läxa för jag kan den inte ännu!

Jag är dessutom på sånt jävla piss pms humör, jag känner att jag kan få ett utbrott närsomhelst.
Inte braaaa..

 Annars har min kväll varit bra!
var och firade Josefine hos mammi.. åt för mycket mat och tårta så jag har mått illa resten av kvällen!
Typiskt mig, Japp.

Nej nu ska jag typ snart hoppa i säng.
PUSS.




Hittade en bild på mitt o jullans öga och inser hur olika ögon vi har, jag har typ ganska mycket grönt i mina ögon (?)
Gammal bild från förra vintern

Kommentarer


Kommentera inlägget här: