Live wild ✌️ Die free

Sångläxa!

Kategori: Allmänt

Röken ligger som en dimma
när dom börjar spela blues
klubben stänger om en timma
sedan flyr jag min kos
du har suttit hela natten
och pysslat om din nya ros
med whiskey och med sodavatten
det är dags för en blues

Mr Kelly mr Kelly
det är dags att sjunga blues
mr Kelly här är ringen
av guld och turkos
ge den nu till flickan vid ditt bord
med samma ord som gladde mig
säg henne att denna ring är gjord
specialgjord för dig
mr Kelly mr Kelly
det är dags att sjunga blues

Jag har sjungit på estrader
mycket sämre än den här
jag har sjungit om gudfader
och om heta begär
men jag var dig alltid trogen
plötsligt börjar jag förstå
att någon måste lämna krogen
det är jag som ska gå

Mr Kelly mr Kelly
det är dags att sjunga blues



Detta är min sång läxa tills imorn, sitter och försöker få in den i min skalle!

Fyfasen att det redan är söndag.. Helgerna går för snabbt alltså.
Min helg har iallafall varit bra!

Nu ska jag snart ta och gå lång prommis med Semlan.
Senare idag ska jag Signe klippa mig och sen reptime!

Slänger ut en bild från Lördagsrocken!



PUSSAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: