Live wild ✌️ Die free

You don't have to tell me twice cause it ain't me babe, it ain't me babeee

Kategori: Allmänt

Är skit taggad på rep!
har börjat på en ny låt och jag tror den kan bli riiiiktigt bra.
Kan jag inte bara få skita i allt annat och bara få hålla på med musiken? Hade varit underbart.

Söndag är det idag och min dag består av pluggpluggplugg, käka god middag för att fira Josefine (hos papaaa denna gång) sen blir det rep!!!
I morgon har jag en redovisning jag ska kunna utantill, vilket jag inte alls kan. Sen har jag även ett stort jävla nk prov som jag inte heller kan.
BRA JILL!

Min lördags kväll var trevlig, kanske inte som jag tänkt mig att den skulle bli??
haha, började med att emma skulle slinga mitt hår men då råkade hon missuppfatta allt så hon färgade hela mitt hår ist, så det blev knallgult (y)
Såg förjävligt ut. så vi for till Supermarket och köpte en ny färg en brun!
Så nu är mitt hår brun/grått
och under earth hour satt vi i en jävla bil och väntade på att rasmus skulle komma hem! hahaha
Aja. var trevligt ändå

Nu har jag skrivit för mycket känner jag.
ska väl klä på mig nå och göra mig i ordning för fiiin middag

PUSS.



Älskaaaaa The ark!

Kommentarer

  • Lina säger:

    The ark är kung! tagga pdol :D

    2011-03-27 | 15:54:00
    Bloggadress: http://linabaecklund.blogg.se/
  • Jill säger:

    Jaaa!!! Fan vad underbart! :)

    2011-03-27 | 17:05:11
    Bloggadress: http://jillholmgren.blogg.se/
  • Anonym säger:

    absolut inte förvånad över att era färgningsprojekt går i stupet^^

    2011-03-27 | 21:36:48

Kommentera inlägget här: