Live wild ✌️ Die free

Keep your head high

Kategori: Allmänt

Blääääääää vad less jag är.
jag kommer jävlart gå in i väggen.. Mina två kommande veckor kommer vara ett rent helvete!
Här får ni se lite grejer som måste göras:

Matte hemtenta
Matte nationella
Religions arbete
Nk omprov
Nk slutarbete
Nk Sopuppgift
Gemu
Inså
Idrotts uppgift
Svenska debatt + uppsats
Nuko prov
Engelska muntligtprov

Jaa det var väl allt hoppas jag...

Men sen har vi en massa spelningar osv. På onsdag har vi en spelning i luleå som jag inte förstår hur jag ska hinna. Sedan har vi en på lördag också i luleå och nästa vecka har vi inspelning lördag och söndag från 09:00-18:00 och sedan på lördag kväll 20:00 är det spelning på Mind the bag. Tur att det är så jävla roligt att uppträda iallafall ;-)

Och inte nog med det så ska jag hinna flytta också!?!?!? Snälla gud rädda mig.
Mitt liv består av en massa stress!!

NU SKA JAG STRESSSAAAAAA.
PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: