Live wild ✌️ Die free

Someone like you

Kategori: Allmänt

Fyfasen så snabbt helgen har gått.. kändes som att det nyss var fredag.
jag vill inte ens tänka på hur mkt som väntar dom kommande veckorna!
Jag har dessutom gryymt mycket plugg i veckan!

Men helgen har iallafall varit kort men bra, har hunnit vara på ikea och köpa en massa saker till min nya rum, kommer bli jätte fint tror jag!
Sen igår var jag och massa härliga människor i degerbäcken och bastade såg eurovision!
är faktiskt (tro det eller ej) stolt över Sverige.. vafan, 3a har vi inte kommit på jaa.. vet inte hur länge!
trodde till o med där ett tag att vi skulle vinna. Men bra jobbat Erik Saade!

Min dag har då varit förjävligt stressig
.. har varit hos morfar och städat hela hans hus så nu har han fint tills på onsdag då han fyller 84 år! Sedan har vi börjar rensa ut allt ur lägenheten, har sprungit runt och städat hela dagen.. och sedan vare bara att kasta i sig middag och åka vidare till rep!
Nu ska jag ta mig i arslet och plugga. men helst så vill jag bara sova.

PUSS.

G e  m i g  s o m m a r  !

Kommentarer

  • D säger:

    grymt vacker i den där:) ta ett andetag!

    2011-05-15 | 22:55:28
  • Lina. säger:

    careface..

    2011-05-16 | 15:57:18
  • Lina. säger:

    careface..

    2011-05-16 | 15:57:33

Kommentera inlägget här: