Live wild ✌️ Die free

Help me close my eyes, I'm scared to see what my dreams will be like

Kategori: Allmänt

Idag har jag äntligen kommit mig till en läkare, har tagit lite blodprover (på armen för första gången i mitt liv). Men blodproverna visade inget, så jag fick ett slags astma spray som ska öppna upp mina luftvägar. Vilket är bra föratt jag kan inte sjunga.. får inte in nå luft knappt.
Problemet är att jag ska helst inte sjunga, eller jag får inte sjunga för då blir det inte bättre. Men vafan jag går Estet och sjunger fan varje dag?!
Man kan fan inte säga till mig att jag inte får sjunga...? Men iallafall så sa han det och jag har redan brytit det löftet.
Ikväll är det rep och möte med upsweden för kommande året. Nu ska jag plugga mig till döds. BLÄ.
PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: