Live wild ✌️ Die free

SMILE

Kategori: Allmänt

I söndags sa jag att skolångesten skulle få vänta? Fan. Nu är den här och jag kan inte hantera den. Jag blir galen när jag tänker på allt som händer i skolan fram till jul och även utanför skolan!
Jag ska följa Stinas råd och köpa mig en kalender och sedan göra ännu ett tappert försök med att skriva upp allt jag har så jag kommer ihåg. Jag börjar nämligen bli glömsk, riktigt äckligt glömsk.
Annars har jag nyss testat på någonslags öronskölj (?) pga att jag har haft lock i öronen nu i två veckor, så idag blev jag så förbannat less på att leva i en bubbla så jag bad mamma köpa hem öronskölj. Har gjort det på ena örat nu, tror det blev bättre. Hoppas! Annars vill jag strypa min förkylning. 
Idag har jag förmodligen tagit den högsta tonen ever (alltså för min egen del) Stolt. hehehe.
Sedan har jag också haft en mysig måndagskväll med mina underbara kompisar, Glögg pepparkakor lussebulla(or) och skitsnack.
Åh, jag har gjort en liten reminder på extra viktiga saker denna vecka. Mycket vackert.

Så nu ska jag försöka göra/komma ihåg allt som står på denna. Nu blir det en film sedan godnatt, 12.10 imorgon. Skönt!!
PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: