Live wild ✌️ Die free

VARS FAN ÄR SNÖN?!

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag bli väldigt less på allt regn. Känns som att det regnat sedan Augusti, nu får det vara nog!
Jag vill ha snö, mycket snö. Blir ju helt lam av detta väder. men nog om det, har skrivit min önskelista.. Det enda jag kunde skriva upp var: Pengar till Alanya 2012. Gud vad jag längtar, är dock lite uppskrämd över hur vi kommer att klara oss där borta. hehe.
Annars har dagen varit väldigt mörk och hemsk enligt mig, ont i huvudet och för mycket att tänka på. Jag klarar av stress men inte för mycket. Min kära kompis Anna lurade mig om att vi skulle ha ett stort Gehörs och musiklära prov nästa vecka och jag kände hur tårarna rann ned för min kind... Kände mig så stressad och värdelös på sammagång, när jag sedan fick reda på att hon ljög ville jag strypa henne samtidigt som jag ville dö av lycka (mycket härlig känsla). Nej, men det räcker med det jag har.
Imorgon väntar intervju med NSD på morgonen och sedan blir det lunch på stan, jag har då bestämt mig för att göra det bästa av denna stressiga vardag jag har. Vi ska även ha någonslags "Hair" möte som gör att jag måste stanna ännu längre på skolan, jag ber till gud om att jag inte ska ha någon huvudvärk imorgon tack.
En till sak som tynger mig är ju att jag inte är ett dugg inspirerad.. blir helt ledsen i min själ när jag tänker på det. Jag har inte haft sug för att skriva eller göra något kreativt på väldigt länge. Det står som stilla, likaså mitt liv. Blixtstilla medan tiden rinner iväg. Förstår faktiskt inte ens varför jag skriver blogg så ofta som jag gör?! Jag har ju knappt något att skriva om. Sitter och ältar samma saker, känns det som.

Detta blev en riktigt känsloblandat  och virrigt inlägg, som mig dårååå. Nu blir det en film och sedan läggdags, igår blev det "something borrowed" den var vacker och känslosam, jag grät floder... tror dock inte att jag grät floder pga filmen, var säkerligen skolstressen. Ja, jag är så förbannat skoltrött så ni anar inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: