Live wild ✌️ Die free

Happy face !

Kategori: Allmänt

Ligger i min soffa och myser framför tvn, ensam. Jag har fått det så himla fint här nere i min källare, det blir nog inflyttningsferre nu på lovet ! Äntligen.
Annars är jag väldigt glad föratt imorgon bokar vi resan!! Bara jag tänker på det får jag hopp och ork till att klara detta skolår. Hoppas bara att det går snabbt. 9e juni då drar jag och mina bruttor till Alanya i Två veckor. Där ska vi leva livet och andas ut!
Julia och Josefine har just kommit hem från NY så jag är helt super taggad på att resa.
fick lite presenter av dom också, bara för att dom är så gulliga. Tre par trosor och en parfym från victoria secret.
Min dag har annars varit bra, förutom att jag inte kommer klara matte provet. Jag fick iallafall min chipspåse + dipp ikväll. som jag har längtat!!

Morgondagen: 
- Kliva upp kl 07.00
- Skola till kl 15.10
- Ta ut pengar på stan
- Buss till Pappa för att sedan boka resan!!!
- Hem till Emma för middag
- Plugga som ett svin med Emma
- Plugga som ett svin utan Emma
- Gråta och inse att provet kommer gå åt h-vete
- Somna i ångest

Där kan ni se min dag imorgon. Jag som älskar planeringar. Eller älskar och älskar.. det är väl skönt. Att veta vad man hinner med och vad man ska göra. Gör likadant med läxor och prov, skriver upp så jag vet exakt vad jag har varje vecka. Mycket smart, även om man får panik varje gång man kollar på listan.
Fy vad jag skriver onödiga saker nu. Jag känner mig iallafall glad och full av hopp. LIFE IS GOOD.

PUSS. Sovgott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: