Live wild ✌️ Die free

Ingenting är kärlek.

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på Magnus Ekelund & stålet samtidigt som en massa tankar snurrar i huvudet.
Jag har bestämt mig, det är skönt att tänka. Jag gillar att tänka.. Iallafall ibland!
Sitter just nu och tänker på min framtid, många tycker det är skrämmande att tänka på sin framtid, men jag gör inte det. Jag är inte rädd för att ta studenten. Jag är inte rädd. Jag vill ta studenten. Jag vill resa, se mig omkring i världen. Det jag vet är att när jag tagit studenten ska jag jobba som ett svin och få ihop massa pengar, sedan drar jag med mig en kompis eller två och bara far. Tar en enkelbiljett till något varmt land och är där ett tag sedan vidare till andra länder. Spännande att leva lite fattigt! Gud vad jag längtar. Två år kvar!! Jag är redan less på Boden. Vill bara bort, långt bort. Jag vill testa på att leva på ett annat sätt, alltså inte som i Sverige. Sen när jag blir less kan jag återvända hit och utbilda mig. typ. Och nu tänker ni ba: Jamen det är två år kvar, hon kommer ändra sig. Allt kan hända, det där kommer hon inte hålla. Men det kommer jag, jag har en plan. En enda plan med mitt liv och då ska jag fan ta och följa den. Jag vill göra det nu, och jag vill det även om två år. Det är jag säker på. Om jag väl bestämt mig för något så håller jag det. Likadant när jag skulle välja gymnasium.. När jag gick i kanske 3an eller 4an på lågstadiet så fick jag reda på att det fanns en musiklinje i Boden, från den dagen så hade jag bestämt mig för att det var den linjen jag ville gå. Sedan dess har jag inte tvekat en gång på estet. Och alla ba: Säg inte för mycket nu, du kommer ändra dig så många gånger. osv. Men nej, när det väl var dags att välja en linje i nian så var det självklart vad jag skulle välja. Alla andra i klassen hade panik och satt dagarna innan och var nervösa föratt dom inte kunde bestämt sig. Men vi får väl se om två år hur det ser ut.. Nu har jag skrivit av mig lite väl mycket kanske. Nu ska jag sova så jag kommer mig upp imorgon, det blir nämligen att ta på sig bikinin och fara till badet med en massa sköna imorgon! Ska bli skönt.hehe.
 Jag har inte haft på mig en bikini sedan mitten av sommaren. Kanske borde köra lite styrke nu då.. haha.
PUSS.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: