Live wild ✌️ Die free

LOV!

Kategori: Allmänt

Alltså vilka jävla idioter det finns. Usch, blir så obeskrivligt förbannad!
Annars känner jag att det är grymt skönt, för jag har nämligen tagit lov! Firade det ikväll med lite teatermys.
morgondagen kommer bestå av att stå på scen, först på dagen är det konsert med skolan sedan på kvällen är det spelning i luleå som gäller! Är väldigt taggad och känner att det kommer bli en kanon start på lovet.
Som jag har längtat, känns som att detta lov kommer bli mycket bra. Far till Umeå Tisdag-Torsdag också, känns roligt att få komma härifrån ett tag! Ska passa på att klippa mig dära också eftersom att min frisör har flyttat dit! Är så otroligt taggad på att göra något coolt med håret något lite mer crazy. Får se vad hon hittar på!
Nu känner jag att jag sitter och skriver massa onödiga saker, ha en bra fredag om jag inte hinner skriva imorgon!
PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: