Live wild ✌️ Die free

Fuck it/Fix it

Kategori: Allmänt


Jag skjuter upp allting alltså. Börjar bli riktigt less på mig själv.. när det är något som jag tycker är svårt, eller jobbigt så lägger jag det åt sidan. Men igår tänkte jag fasen att jag måste ta tag i allt sånt. Plugget är ju en början, Satte mig ned med Gemun igår och gick igenom det jag inte kan även om det är svårt så måste jag ju kunna det. Och samma med matten idag, matten förstör mitt liv, jag har alltid hatat matte och kommer alltid att göra det. Men jag måste ändå försöka, ta tag i det och försöka. Så det gjorde jag också och det ska jag göra från och med nu. Det ska bli en rejäl skärpning när det gäller plugget.

På fredag har vi första lektionen inför Hair, det känns pirrigt och lite jobbigt föratt jag är rädd att jag inte alls kommer hinna med allt. (Kanske inte har berättat här i bloggen att jag faktiskt har fått en huvudroll!!) Men iallafall så kommer regissören på fredag och då ska vi alla på estet sätta oss ned och läsa manuset. Spännande.
Förövrigt så är jag jätte glad för att jag fick en stor roll, jag trodde absolut inte att jag skulle få den. När jag provsjöng så förväntade jag inte att få någon roll alls! Så känns otroligt kul och detta kommer bli en riktig upplevelse. Kan vara bra för mig, och jag har ju alltid gillat att spela teater så ska bli skitkul att få lära mig lite mer om det!

Nu har jag skrivit alldeles för mycket, tänkte ta en tidig kväll så jag kilar ned i min källare och läser. Gonatt på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: