Live wild ✌️ Die free

Söndag igen.

Kategori: Allmänt

Känns skönt att få skriva lite och inte prata. Jag vaknade nämligen upp idag och insåg att jag verkligen inte hade någon röst alls, nu har det dock blivit lite bättre men imorgon blir det att vila ut ordentligt.
Gårdagen var crazy men rolig, haha. förfesten var en riktig förfest om jag säger det så!
vi kom ut tidigt till krogen och betalade endast 20 kr för att komma in, skönt.
Jag är iallafall nöjd med gårdagen utom att det finns vissa människor som man bara vill strypa. När jag vaknade imorse kunde jag inte heller låta bli att tänka på hur mycket fördomar man har om människor.. ska man verkligen tro på alla fördomar? Är fördomar rykten? Jag försöker iallafall köra med att få egna uppfattningar om folk... tycker alla borde tänka så. Det verkar iallafall funka!
Blablabla, nu ska jag sluta ha fördomar och dricka lite te.

En liten bild från igår...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: