Live wild ✌️ Die free

291 dagar

Kategori: Allmänt

Jaha, då har man tacklat den första skoldagen och nu är det bara att börja ränka ned.
Stina sa idag: Tänk att det är våran sista första skoldag
Tänk så jävla underbart tänkte jag då... Jag ska aldrig mer börja på björknäs skolan, jag ska bara sluta.
Hur skönt låter inte det? Jag hoppas och vill bara att detta år ska springa iväg.
Dagen har varit okej, vi 3:or är störst på skolan och det känns lite overkligt, saknar redan våra linas klass alltså.
men men men, nog om skolan. Har repat ikväll det gick jätte bra, har spelning på Lördag så repade igenom lite låtar och sedan fortsatte vi på en ny låt som heter "It's a shame you're a fool" (Troligtvis).
Imorgon börjar jag kl 10.00 och det känns bra.

Kommentarer

  • Merri säger:

    Fin design, väldigt enkel!!



    Du ska vara glad att du går i trean, du tar studenten snart!! Själv så har man börjat 2:an!! Kram!!

    2012-08-22 | 16:45:16
    Bloggadress: http://merriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: