Live wild ✌️ Die free

What if it's not good enough?

Kategori: Allmänt

På sista tiden har jag grubblat så mycket över musiken. Sedan jag såg svts Dokumentär om Rebecca & Fiona har mitt huvud snurrat med en massa oroliga tankar som egentligen kan verka väldigt onödiga.
Jag vet inte varför de fortsätter att snurra i mitt huvud men de kommer och går så att säga.
Är väl på något konstigt sätt inne i någon slags känslomässig tid i mitt liv, är så rädd för så mycket fast jag vet att jag egentligen inte bör vara det.

Känner att jag behöver skriva av mig men jag vet inte vad jag ska skriva, konstigt.
Jag är inne i ett Sex And The City marahton och är inne i en såkallad deep-shit-talk som Stina skulle kunna kalla det.. Det går ut på att jag kan slänga ur mig onödiga och livsfarliga frågor om livet & det enda svaret jag kan komma på är att Sex And The City löser alla livsgåtor.
And i believe it's true.

Om en vecka börjar skolan, vilket betyder - Rutiner, Plugg, Kallt, Mörka kvällar, Tjocka stickade tröjor, Jobb, Ingen livslust, Sena skoldagar, Deppiga kvällar... och så kan jag fortsätta ett bra tag till.
Jag är så jävla förbannat glad att jag bara har ett jävla år kvar, sen ska jag leva.
Tack fan för det. Så nu i år ska jag gå på diet och plugga arslet av mig och självklart skriva en massa musik om tråkiga kvällar i Boden.

Nu blev detta inlägg lite av allt, det får ni ta.
Sovgott bitches.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: