Live wild ✌️ Die free

Ey, 2013

Kategori:

Jag känner att jag är så himla redo för att lämna detta år. 2012 har varit ett otroligt roligt år, jag har fyllt 18, jag har festat så det har gjort ont i fötterna, jag har stått på scen och spelat på fem festivaler, jag har bråkat, gråtit, skrattat, jag har fått lyckorus, jag har känt mig ensam, jag har pussats med främlingar, jag har haft halsfluss, jag har varit utomlands, jag har gått mitt sista luciatåg som estetare, jag har skaffat mig en iphone osv osv. 
Jag har hunnit vara med om mycket roliga saker som jag aldrig kommer glömma samtidigt som hemska saker har hänt. 
2012 har nog varit som ett år ska vara, jag är nöjd ändå. 
 
2013 kommer vara ett år då jag:
- Flyttar till lägenhet
- Reser runt i Sverige med bandet
- Får klart detta stora projekt vi i The Glorias håller på med
- Far till Ghana
- Hälsar på Julia i USA
- Går balen med Samuel
- Far på studentresa
- Tar körkort
- Tar STUDENTEN
- blir arbetslös  Skaffar ett nytt jobb
- Skaffar en pojkvän

2013 kommer bli ett underbart år på många sätt. Tack 2012 för dina tragiska men vackra stunder. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: