Live wild ✌️ Die free

Jag är ledsen i själen

Kategori: Allmänt

Igår var jag och tog allergi-test för att jag får in mindre mängd syre i lungorna än jag ska göra... vilket resulterar till att jag kan få lite svårigheter med andningen när jag sjunger osv. Och då ville iaf min doctor att jag skulle kolla om det kan vara för att jag är allerisk mot något speciellt. Och det visade då sig att jag var allergisk mot Björk, Katt, Häst men ja det värsta var såklart HUND?! Dock sa dom att jag var otroligt allergisk mot katt och mindre mot hund, men jag börjar fundera om de bara sa så för att dom visste att jag skulle bli ledsen, hehe jag hade nämligen suttit innan och berättat hur mycket jag gillar hundar, har alltid älskat hundar... och nu fick jag äntligen en hund för ett år sedan.. vi kan ha kvar Semlan men jag kan inte skaffa en egen hund. Det gör som ont när jag säger det! Aja, då blire en minigris istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: