Live wild ✌️ Die free

Dåtid

Kategori: Allmänt

Vrålåk i Pagla 08/09 ?
Nyårsafton 09. Glad och smal!
Gjort mig extra fin i håret med ljusa slingor 09
Klassresa i 6:an.
"Kändis-ferre" år 08/09?
Jag och Stina sminkade oss och hade roligt, år 09.
17års kalas i mammas lägenhet. Ser lite ut som en tant på denna bild.
Våren i nian, taggade inför avslutning.
Fourfun år 08. Spelning på ungdomenshus.
Roligheter och dans 2010
De mest finaste bilderna man kan hitta på mig och Stina år 08.
Coool sommarbild 2009
Nervös Jill inför första spelningen som Fourfun. 2008
Spelning på nolia 08/09 ??
En charmig bild på mig Stina och Stina... haha. Dör lite!
Jag och grabbarna på muckfoto, 2010
Fjortis-Jill, Julia och Stina. Julafton 2010
Ännu en fjortisbild på mig 2009.
Lina Jag och Emma år 2009.
Haha, finns många roliga bilder man bara vill radera. Men här fick ni några hemska bilder iallafall.
Sovgott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: