Live wild ✌️ Die free

Tråkiiiiigt.

Kategori: Allmänt

2011
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? : hmm.. vunnit i en liten musiktävling, fått en hund
2. Höll du några av dina nyårslöften? : Jag hade faktiskt inga just föratt jag brukar aldrig kunna hålla dom. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? : Nej, gud nej!
4. Dog någon som stod dig nära? : Nej, faktiskt inte
5. Vilka länder besökte du? : Turkiet
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? : Mer äventyr men det kommer!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? : åh, gud är så sämst på datum osv. Så nej.
8. Vad var din största framgång 2011?  Inom musiken med mitt underbara band.
9. Största misstaget? : Ingen idé att ångra, siktar hellre framåt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? : Har jävla varit förkyld sedan September. So i wanna die på den fronten.
11. Bästa köpet? Turkiet resan 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Turkiet resan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? : Musiken och vännerna.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? : The Glorias nya EP - Stupid Situation ;-)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? : Helt klart mycket lyckligare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? : Hade velat resa mer, tänka mindre. Fucka mer like a dude.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: kanske inte börjat allt i sista sekund
18. Hur tillbringar du julen? : med familjen!
19. Blev du kär i år? Ja, eller nej, eller ja ?
20. Favoritprogram på TV?: Ser inte så mycket tv men det måste vara How i met your mother
21. Bästa boken du läste i år? : Tusen strålande solar
22. Största musikaliska upptäckten?: Hmm. Vet ej, har ju öppnat mitt hjärta och själ för lasse winnerbäck
23. Vilka är de fem finaste minnena? : massa musikminnen med bandet & mötet med Those dancing days
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Massa pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? : Tror ej det
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? : Jag var med mina närmaste kompisar och hade det kul
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Njaa, jag vet inteee
28. Vad fick dig att må bra? Musiken, Vännerna.
39. Vilken kändis var du mest sugen på? : Jocke
30. De bästa nya människorna du träffade?: Vet inte riktigt.
31. De 5 dummaste besluten du tog? : Jag har inte tagit några dåliga beslut. hehe
32. En kort sammanfattning om ditt 2011: Ett väldigt bra åt, men året 2011 har nästan gått ut på att vänta in 2012. Som jag och Stina säger.. 2012 kommer bli vårat år!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: