Live wild ✌️ Die free

Drömmer mig bort

Kategori: Allmänt

Sitter i mina avklippta jeansshorts och fryser. Försöker övertala mig att det är sant att helvetet är slut om 32 dagar och att jag kommer ligga i soliga och varma Alanya om 33 dagar, men det funkar som inte. Det finns inte just nu...
just nu finns bara massa plugg. Svenska tal, Engelska nationella, Gemu teoriprov, Svenska nationella, Matte prov, Samhällsprov, Gemu gehörsprov, Piano läxor osv. Blä för allt sånt, jag är så sur för att Hair premiären var som mitt i allt och nu kan jag inte vänja mig att gå tillbaka till allt plugg, vill inte det heller. Det är så mycket som pågår i mitt huvud just nu så jag vill bara stänga av allt! Vill inte göra något, bara sova.
Låt mig bara få känna sanden mellan tårna och känna att det svider i ögonen av saltvattnet.
Snart Jill, snart.
Nu måste jag plugga vidare och hämta en kofta. Det är kallt och jag hatar det.
Jag har snart haft kort hår i två långa år, känner att det blir skönt med långt ett tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: