Live wild ✌️ Die free

I'm ready to suffer and I'm ready to hope

Kategori: Allmänt

Bra låt. En påminnelse till mig själv är att jag måste börja lyssna på the naked and famous oftare.
Dagen har varit seg, kan man vara mer seg än mig? Känns som att allt jag har att säga eller iallafall allt det kloka jag har att säga finns inte i mig idag.
Jag vill mest bara sova, även fast jag typ gjort det heeela dagen igår. Och ni som läser det här ba: Men åh, been there done that. Man ba: OK, tack för stödet.
haha. Nej men nu ska jag iallafall ut och övningsköra med min trötta hjärna och sedan ska jag repa med min trötta hjärna.
Vi hörs senare, är nästan 100 på att jag kommer vilja skriva mer sedan för detta blev inte så mycket klokt.
Puss och ursäktar min svenska, har nog tappat skrivförmågan också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: