Live wild ✌️ Die free

Här med förklarar jag dig... Hjärndöd

Kategori: Allmänt

Hej, välkommen till min värld. Den är tom för att allt har sprängts i luften!
Helt jävla hjärndöd känner jag mig.

Idag har jag mått dåligt över att min röst och kropp inte mår bra sedan har jag åkt till skolan för en lektion som gav mig ångest och självmordstankar.
Efter det så for jag hem, däckade och vaknade i panik för att jag kom på att mina glorior kommer på tio minuter.
Slängt i mig två äckliga hårdbröd och sedan begett mig till Luleå för två möten.

Så negativ kan jag låta om jag skulle vilja. Annars så kan jag bara säga att min dag har varit ok.
Nu ska jag gå och lägga mig med massa ångest under ögonlocken och som jag sedan ska drömma mardrömmar om.

Tack världen. Ps kvällen har faktiskt varit rolig och spännande egentligen.

Lite bilder från dagen här nedan! 👇

Kommentarer


Kommentera inlägget här: