Live wild ✌️ Die free

BOOM.

Kategori:

Ikväll har vi satt den sista låten samt att vi har lagt lite mer synt.
På dessa tre dagar har vi lagt åtta låtar och det känns som att det har lättat tusentals stenar ifrån mitt bröst medan tiden.
Jag är så stolt, så otoligt stolt över mig själv och framför allt mitt käraste band att vi har klarat detta!
Dessutom är jag sjukt känslig och vet inte hur eller om jag någon gång kommer kunna tacka alla människor som har stöttat och gjort denna skiva med oss. Detta är det största jag gjort i mitt liv, utan tvekan. Det bästa är att det kommer bli så jävla bra, exakt som vi tänkt oss.
All ångest och prestationsångest som jag haft har blivit frisk luft. Nu vill jag bara skrika ut det sista och sova ut tills jag är utvilad igen. Fan alltså, jag har separationsångest också. Jag har aldrig förstått mig på det där med separationsångest men ja, nu har jag fan det.
Jag behövde bara få detta sagt.
Imorgon blir det mer jobb kring skrivan, så nu vet ni att jag lever iallafall.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: