Live wild ✌️ Die free

Att bli sparkad in i vuxenlivet

Kategori:

Det känns som att det gått flera månader sedan jag tog studenten. Jag har börjat jobba, jag har svårt att trivas på min arbetsplats och önskar för det mesta att jag skulle kunna få arbeta med något inom det jag anser att jag är bra på. Eller i alla fall det jag gillar.
Jag ska inte gnälla, det är pengar & det är det jag behöver just nu.
Studenten var underbar, allt gick så fort fast ändå så sakta. Jag önskar att jag hade kunnat få göra om den dagen en gång till.
För det mesta så gnäller jag och längtar härifrån... Alltså som vanligt dådå.
Att skolan är slut känns underbart, obeskrivligt och jag kommer inte förstå det förrän i höst.
Jag har åkt på en riktig förkylning så denna dagen har varit segast, forever. Skulle egentligen ha jobbat idag, men icket.
 
Det jag tänkt göra i sommar är:
- Resa bort med mitt band i slutet av aug- början på sep (förhoppningsvis)
- Jobba så mycket som möjligt (SPARA PENGAR)
- Skriva musik samt spela ute på massa roliga spelningar
- Träna stenhårt i hopp om att få tillbaka min kropp
 
Nu ska jag göra det jag gjort hela dagen, ligga & kolla på tv. Helt värdelöst.
Trevlig lördag allesammans ;-))))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: