Live wild ✌️ Die free

GÅRDAGEN.

Kategori:

Ja, jag känner mig tvungen att försöka skriva lite här om gårdagen.
Den var magisk, oförglömlig, euforisk och allt var en kväll egentligen inte kan vara. Känslan när jag, Stina och Stina lyckas hamna allra längst fram i  mitten av tusentals människor.. bara den känslan var grym. Sen eftersom att jag har stalkat Rebecca & Fiona sedan mer än ett år tillbaka så känns det ju som att jag känner dom. Jag vet hur dom tänker (känns det som), jag vet hur dom pratar med varandra och ja lite sådär läskigt stalkig är jag. haha.
Nemen, jag blev så jävla överväldigad på många vis så när dom kom ut där på scen så rann tårarna.
SJUKT. Jag hoppade och dansade från början till slut och idag har jag blåmärken på benen + jävla massa träningsvärk.
Ja, jag kan inte riktigt förklara kvällen. Den var bara magisk. Mållös är jag, för dom har kollat mig i ögonen och vinkat/gett slängkyssar. Så ja, nu kan jag dö lycklig tror jag.
 
Nu ska jag sova. för imorgon kommer min älskade Emma hem!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: