Live wild ✌️ Die free

På natten

Kategori:

Jag lyckas alltid vara pigg på natten, även fast jag är as trött. 
Kände att denna natt är en natt då jag måste skriva av mig, så nu skriver jag av mig här på bloggen... Bara för att det var ett tag sedan jag gjorde det.
Det är lov och jag försöker slappna av som jag beskrev i förra inlägget nedan. Jag som har längtat efter detta lov så länge och så blir jag sjuk? 
Skit samma, är less på att gnälla om det här... jag är ju iallafall pigg i huvudet. 
 
Vi är klara med alla låtar, helt klara. Känns mega underbart och förbannat stort. Overkligt. 
Jag har nybäddad säng. Allt i livet känns lite lättare just nu, bara just nu. Bra va? 
 
Nu blev detta inlägg bara helt onödigt. Fan. Aja. 
Tänk att det har varit vi i snart FEM år. Hell yeah babes. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: