Live wild ✌️ Die free

Tanken var att jag också skulle sova

Kategori:

Ikväll har vi släppt två låtar från vårat debutalbum Reaching For Eternity. Den finns på http://soundcloud.com/the-glorias
Det känns så rätt, och precis när jag skulle sova skickade Magnus detta och bad oss läsa. http://www.musikenligtjerry.se/
Wow, satan. Helvete. Blev helt rörd, fan vad fint skrivet. Det är som att han har sett alla små tankar och meningar vi känner med låtarna och skivnamnet och ba fattat allt. Han fattar det vi vill att alla ska fatta. Är helt rörd av det han skrev.

Nu kan jag inte sluta tänka på hur stort detta är, skit samma om vi breakar men just att en person har lyssnat på oss och känt exakt det vi vill förmedla, det är STORT!
En av det viktigaste med att hålla på med musik är att se att man förmedlar något till andra. Kanske lycka, hopp eller bara bra magkänsla eller kanske inte. Att nå fram till folk är bland det coolaste jag vet.
Fan vad stolt jag är.

Nu- in på soundcloud och lyssna!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: