Live wild ✌️ Die free

I'm a bashful child beginning to grow

Kategori:

Sitter i sängen på jobbet och analyserar lite ABBA-texter i hopp om att få lite inspiration till att skriva.
Det går segt nu.
 
På senare tid så har jag varit väldigt stressad, jag glömmer saker helatiden, blöder näsblod (?), min kropp vill inte alls samarbeta med mig på något sätt, jag är ständigt trött och jag är blödig som aldrig förr osv...
Och det är så konstigt för att det från dag till dag, igår kände jag mig hopplös och idag är det inte alls på så sätt?
Väldigt underligt, men det känns som att jag behöver stressa ned, lägga ifrån mig mobilen ibland kanske!
Det är princip vad jag gör på dagarna, smsar och ringer runt till folk.. Alltid beslut eller liknande som ska tas och saker som ska tänkas på. Blir helt galen.
Ska i alla fall bli döskönt med helg, bara ha kul! Inge arbete.
Ahhh, jobbar till fredag morgon sedan är jag ledig!! Vilken känsla!
 
Puss på er, god natt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: