Live wild ✌️ Die free

Shit!! Omg!!

Kategori:

Hej vänner. Minns ni mig? Jag minns knappt.
 
Alltså, att jag ens orkar ta tag i denna röra på bloggen, ett under. 
Iallafall, månader har swishat förbi och nu är det Juli. 
Okej, summering av månaderna:

April/Maj: Kulturkrockar, dans, musik, öl, vin, vittbröd, berber tee, varmtklimat, berg, kärlek, och så himla mycket mer hände dessa två månader när jag Stina och Anna drog till Marocko/Spanien. Klart den mest ångestfyllda och euforiska resan jag någonsin kommer att vara med om. 
Jag har jag minnsann skrivit några rader på mobilen om några av intrycken från den resan. Kan kanske möjligtvis kasta ut de senare! 

Juni: Månaden juni bestod av Jonas, kompisar och bara allmänt glassande. Min syster tog examen, Signe tog studenten, min kropp mådde skit, massvis med festande osv. Jag skulle nog säga att det var en bra uppladdning till Juli och jobb (trots att min kropp mådde skit).

Sådär ja, kanske världens slarvigaste summering. 
 
Och nu är vi i Juli, sommaren springer iväg men jag bryr mig inte speciellt. Jag borde göra så himla mycket (JAG VET MAMMA) men det får vänta ett tag känner jag. 
Jag har börjat på nytt jobb i slutet av juni och trivs helt ok. I augusti drar jag, Jonne, Emma och Rasmus till Rhodos och festar arslet av oss. SUPA OCH SLÅSS. hahaha, eller kanske inte. Parresa, två veckor = lugnt och skönt :) 

Men det som går runt i mitt huvud just nu är att jag om EN VECKA kommer få återta scenen igen, med mina allra bästa vänner. Det känns overkligt och så obeskrivligt roligt. Vi har repat för fullt i veckan och jag känner bara hur mitt hjärta sakta läker. Lovar. Klyschigt men sant.
Och efter nästa vecka så kommer jag aldrig mer låta någon göra så att jag släpper musiken igen. Aldrig. 
Så ja, om ni vill se den lyckligaste tjejen på jorden så ska ni komma till Trästocksfestivalen 11 juli kl 01:30. 
Då står vi där, och njuter. 
 
Puss på er tills vidare. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: