Live wild ✌️ Die free

2009

Kategori: Allmänt

Ja jag vet jag skulle sova för ganska länge sen, Jaja.
Det blev inte riktigt så!

Snodde dom här av julia som snodde de av josefine, tyckte att dom lät lite roliga!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jaa, det tror jag iaf!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inget faktiskt! Men i år ska jag ha ett och det ska jag hålla!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope

4. Dog någon som stod dig nära? min kanin

5. Vilka länder besökte du? grekland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
nej, det tror jag inte

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
hmm, svår fråga! men kanske 3e augusti

8. Vad var din största framgång 2009?
inte en aning, utvecklats i musiken väldigt mkt!

9. Största misstaget?
Några som jag verkligen verkligen ångrar.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
absolut inge allvarligt

11. Bästa köpet?
Greklandsresan, mina nya skor (a) haha. 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
inget

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 nära o kära och självklart musiken! 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Kings of leon- use somebody Lady gaga- pokerface Kelly clarkson- my life would suck without you Martin stenmark- 100 år från nu Och så klart Life sentence- Alone och It's not okey ; )
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
 tråkigt svar men jag vet intee.. kanske tänkt lite mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? misstag kanske? int vet jag 

18. Blev du kär i år?
Jopp

19. Favoritprogram på TV? idol, One tree hill

20. Bästa boken du läste i år?
Syskon kärlek

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
hmm typ de vanliga.. mobil pengar?

22. Något du önskade dig men inte fick?
Jaa

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
 Kommer inte ihåg ;o 

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Pluggat lite mer kanske

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
 haha, galet 

26. Vad fick dig att må bra? nära och kära

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jadu, inte en aning :b

28. Vem saknade du? mormor tror jag..

29. Den/De bästa nya människan/människorna du träffat? david walterholm ;-*

30. Planer för 2010?
Leva, utvecklas mycket inom musiken! skratta mycket : ) haha


Nej fan, nu är det Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: