Live wild ✌️ Die free

2009

Kategori: Allmänt

jahapp, 2009 :)

igår var jag och firade nyår hos jossan, med eve stina ;b
det var kul, vi sjöng sing star, åt som faan! spelade wii och guitar hero ^^  hahah,
och sen klockan 2 kilade jag o stina hem till min mami och satt vid datan o snacka, och sen somna vi vid halv 6 och sov till halv ett typ ;b  fyfan vad skönt!
så idag har jag inte gjort nå, suttit vid tvn ^^ ätit .. skulle vara med emma o stina och se på film i kväll, men det vart inte..
så vad ska man hitta på ikväll?
bara ta det lugnt antar jag, fyfan vad tråkigt.. ;s ^^

snart är lovet slut :s uschh och blää!
måste väl snart börja plugga tyska eftersom vi ska ha nå jävla muntligt prov SUCK! typ andra veckan efter lovet, och jag kan fan inte snacka på tyska, ska typ kunna berätta om ett hus och en person.. tur att jag har lite fantasi iaf ^^
haha, jag måste ta och börja njuta av lovet, ska sluta sova och njuta vara uppe länge!
snart fyller jag år :) 5 februari, woohoo, vad ska man önska sig..  pengar, en mobil, :)
jaaajja, ska gå och dö nånstans nu:)
pösss

everything reminds me about you..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: