Live wild ✌️ Die free

dag efter dag..

Kategori: Allmänt

jahapp, äntligen kan jag tyskan lite iaf! imorn äre så nu får jag fan kunna det, ids inte plugga nå mera..
varje dag sedan måndag har jag bara pluggat, skola sen plugga skola sen plugga skola sen plugga .. helatiden!! ;s
fyfaan säger jag! usch. ´
äntligen är det fredag i morn, jag har planerat min helg hyffsat bra faktsikt! :)
på fredag ska jag först och köpa en present åt signe, saknar henne ju som ett as! kom tbx trummisen våran!!
sen på fredag kväll ska jag antingen vara med stina nilsson elr bara ta de lugnt, sen på lördag dag ska vi äntligen repaaaaa! WOOOHOO!  sen på lördag kväll ska vi ha middag hos lina, det blir emma larsson, stina vikström, samuel higberg och såklart lina bäcklund :)  sen kanske jag ska sova hos lina ;b får se hur de blir ^^
längtar lite, hahah ;b
såå hur äre annars, .. det är väl bra, ska inte gnälla! men jaa..
jag ska gnälla på alla som kollar på min blogg men inte kommenterar ! förfan, ta å kommentera ffs! haha (y)

har inte så roligt att hitta på med min blogg.. nåra tips?  ;b
jajja, ska göra engelska läxa nu ;)
glöm inte att kommentera nu ;b  hahah

puss

i thought you were someone..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jaså du ;) jag kommenterar ju alltid. du kan ju inte göra ngt imorron, hallå, lets dance är ju då ;) hahah. puss

    2009-01-15 | 20:17:50

Kommentera inlägget här: