Live wild ✌️ Die free

host

Kategori: Allmänt

nu är jag nästan frisk! bara jävla hostandet kvar, jag kan inte få slut på det. irriterande som fan.
jag är hemma min sista dag i morn..
om jag typ går 5 meter, typ in till köket så är jag helt yr och matt i kroppen när jag är tillbaka vid sängen igen,
jätte konstigt ;s
ikväll var jag och kollade på stina, emma, lina, terese, becka, amanda, och många till.. men iallafall dom hade
dans uppvisning.
det var på björknäs så jag kilade dit, och jag fick det för mamma för att jag skulle på skolan i morn, (trodde jag)
men icke sa nicke, hostade 24/7 och kände mej inte frisk,
men uppträdandet var fint! bra jobbat tjejer :)
sen gick jag hem en bit med allihopa.. när jag kom hem kände jag att jag var lite seg i kroppen så jag bestämde mej för att bara ta och vila lite, såå jag la mej ner och slog på tvn.. och somnade direkt.. x)
känns typ som om jag har blivit 78 årig tant som är helt slut efter en halvtimmes uppträdande, fruktansvärt hemskt! ;s ;b
hahah.
tänk, jag har inte gått på skolan på hela veckan.. undra egentligen hur mkt jag har missat ;s usch, det vill jag inte tänka på.. men fyfan, på en dag brukar man missa skit mkt.. kommer måste jobba igen som ett as.. fan oxå,
men det är ju iförsig typ säkert 5 st som oxå ligger jätte mkt efter som oxå har varit lika sjuk som mig!
stina nilsson är ju inte heller frisk ännu, hostar och håller på, jag tror oxå hon skulle stanna hemma i morn..
nu ska jag tvinga henne lite om att hon ska börja med att tillverka min tröja! (y) woohoo, jag längtar till jag får se den! ;b
kommer säkert bli jätte fin! tack stina <3 ;b

nu fick jag lust att skriva en låt, och alltid när jag får det så har jag inte emma i närheten, jag saknar tiderna när vi var med varann så ofta så vi skrev låtar helatiden.. sånt hinner man bara inte nu..
jag har juuu sån jävla lust att sjunga!!! JAG VILL HAA MIN RÖST TILLBAKA!!
bajs!  jag vill kunna vara med mina kompisar, jag vill kunna sjunga, jag vill kunna sjunga, jag vill kunna sjunga!
från de här till nå annat, ;b
snart fyller jag år :)
5 februari, wooho!
Ni kan få höra min önskelista
pengar
mobil
ett par as snygga skor som jag hittade för ett tag sen! vagabond skor, satt så perfekt!

de är dee jag vill ha .. jag behöver mest pengar,
1000 till fjällen
helst typ1500 kr shoppning
annars tar det slut direkt.. ;s

jajja, nu ska jag ta en isglass ^^
pöss

love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: