Live wild ✌️ Die free

björknäs utebad (y)

Kategori: Allmänt

tjohejj,
vilken fin dag det har varit idag!  så jävla skönt att få ha badat heladagen,
vi vart ändå ganska många på badet, först vare bara jag lina och emma, sen kom signe david och samuel higberg oxå efter ett tag=)
det var nice, badade inte mkt tog mest bara små dopp men det räckte, :b

ikväll ska jag först vara med lina och signe, tills lina ska bort då ska väl jag och signe försöka hitta på något kul,
får se vad det blir!
om det är någon som vill hääääänga med oss äre bara att säga till ;b haha
fan juste, jag måste ringa min papa och fråga när jag ska till han, kanske far dit sent ikväll får se hur det blir.

tänkte att jag slänger ut lite bilder från igår =)

innan bion igår =) lite fejk smile menmen ;b

Zööt Emma och Zööt Noel ^^ <3


yeah, vi dunkade musik i bilen (y) ;b

nawwww så söt han är!

=)

siknäs m, söt emma min =) <3

jahapp, vad ska man göra nu då, väntar på att maten ska bli klar, ska duscha och sminka mig, elr jag kanske inte orkar sminka mej ;s  så jävla skönt att vara utan!
på sommaren ska man inte bry sig om hur man ser ut egentligen ^^ 
jag ska dra mej till lina sen tänkte jag, får se vad det finns att hitta på.. hon far ju till stugan senare ikväll så måste passa på att vara med henne! <3
FAN vad jag vill repa alltså!  skiit att stina ska vara borta ^^  det börjar fan bli panik, har spelning i helgen förf*n!
jaja, nu ska jag käka soppa (y) ;S :D haha

pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: