Live wild ✌️ Die free

Nu äre snart bara en dag kvarrrrrrr

Kategori: Allmänt

yessss, idag är det en tisdag.
min tisdag har faktiskt varit helt okej =)

Hade ställt klockan på halv 11 för vi skulle nämligen till morfar och städa hela hans hus, och så skulle vi få lite pengar till utlandet! 
men tror ni jag kommer mig upp klockan halv 11.. ne, inte en chans, fick tvinga mej upp vid kvart över elva, hann ändå titta lite på tv och sen kasta på mej lite smink, kom till morfar vid 12 och var klar 2 ..
Då hade jag lovat emma att följa med henne in till stan och käka, hon skulle köpa nån klänning som hon hade sett, jag skulle dock inte köpa nå! 
men ni vet när jag Jill får pengar (fick ju 500 av morfar & 200 av mamma som skulle vara till grekland) slösar jag dom direkt!  jag hittade en väska som jag vart sååå jävla kär i! och en t-shirt.. snygga saker! och jag var bara tvungen att köpa dom! så nu har jag endast 300 kr kvar. jag ångrar mej lite, kunde ha skitit i t-shirten men nae,elr nae jag ångrar mej fan inte! =) 

Efter jag hade varit på stan tog jag 3 bussen hem.. sen vare dax att börja städa för fullt eftersom jag egentligen skulle ha städat iförrgår med då var jag för slö. 
det är ju så jävla tråkigt att städa, vill bara dö! 
men det behövs i mitt rum ;b så jag får ta och bita ihop!  hahah 

Jag kan berätta vad jag gjorde igår kväll =) 
jag o emma hade kommit på idén att köra lite brännboll och kubb, så vi tvingade hit  oskar, david, linaa.. vi skulle egentligen bli mer folk men dom kunde inte komma.. vi har ju så otur!  det började ju ös regna.. men vi tänkte fan vi ska ändå ut, vi är inte gjord av socker! 
som tur var så slutade det regna efter ett tag, så då gick vi upp till skolan och spelade lite brännboll, sen tog vi en prommis till mej och spelade kubb & då var janne och julia oxå med, 
tjejerna mot killarna, jaa.. ni kan gissa vem som vann,  haha, emma vart skiiit förbannad som vanligt! hon blir riktigt farlig när hon förlorar nå ;b 
efter kubben var vi något blöta så vi gick in och chillade framför tvn ett tag, sen skulle david, oskar och ejjan till max, ovanligt? haha ,. iaf.. så ville janne o julia oxå följa med, så då tänkte jag varför inte.. vi trängde ihop oss i ejjans lilla rosa bil och for till max, jag åt inget, bara kollade på =) hah, 
sen var dom så snälla att dom skjutsade hem oss oxå, kom hem kanske halv ett.. vart en rolig kväll tkr jag =) 
somnade kanske ett.. var så grymt trött! ändå fast jag hade sovit till 1.

Och på torsdag far jag! detta kanske blir sista inlägget innan jag far, kanske inte hinner imorn får se! =)
jag är fan taggad, har längtat så mkt, mer än nå annat år känns de som! 
haha, vill bliiii brun!  hopppppas hoppas att det blir värsta super duper vädret! 
är borta en vecka, kommer hem nästa fredag, den 26 (tror jag)  .. på morgonen kommer jag iaf hem, kmr dock vara jätte trött, och det är ju boden alive på kvällen! hah, (y)

nu ska jag städaa, peace ;b
pösss

i'm getting stronger, coming closer!

Kommentarer

  • igge säger:

    aså seriöst, vad har du för liv egentligen? sitter och taggar till grekland? x) haha patetiskt^^

    2009-06-16 | 23:17:59
  • Oskar säger:

    SAKNAR DIIG Jilliee vanillie!!

    2009-06-23 | 02:36:45

Kommentera inlägget här: