Live wild ✌️ Die free

ännu en söndag..

Kategori: Allmänt


jahapp söndag igen.. fan vad helgerna går snabbt!
iaf, idag vaknade jag as tidigt för att jag hade glömt att dra ner rullgardinen i natt.. vaknade fan halv 10!! ;s
helt sjukt.. somnade typ halv fyra, =)
menmen, jag gick upp och satte mej vid tvn ett tag, sen åt jag och for till emma,
skulle hjälpa henne att städaa hela hennes rum!  fyyfan hur det såg ut alltså! hon kan dåå inte damm torka såå ofta ;s :p hahah..
men det var lite kul, för hon tvingade mej att ta bort allt damm för hon är såå otroligt rädd för spindlar och sånt och dåå tänkte jag att jag måste ju passa på att skrämma henne lite.. haha, men kanske inte så att hon börjar gråta ;s hahah,
fyfan vad jag skrattade! att se hennes gulliga blick när jag skrämde henne! hahahhah!
iaf... tillslut vart hennes rum typ klart och jag fick fara hem och äta lax! fyy såå gott det var! :)
vad har jag annars gjort i helgen? ..
ifredags var jag med emma och linaa, vii knäppte lite kort och hade det mysigt (:
vi alla sov hos emma, och som vanligt så somnade emma först och lina sist =)
på lördagen for jag och emma till pagla och åkte lite pulka! 
riktigt skojjigt, efter det så for vi oxå till emmas farmor och åt bulla =) mums!
påkvällen gjorde jag inte mkt, min kväll vart inte som jag hade förväntat mej, menmen..
imorn är det måndag,, börjar dagen med bad på idrotten.. fan vad jobbigt ;b
fan har 2 prov denna vecka! måste plugga som ett as .. och på lördag har vii spelning, ungdomens dag.. såå då måste vi ju hinna repa innan det oxå.. fan hur ska man hinna med allt ;s ^^
jajja, har inte så mkt mer att skriva idag..

puss ;*

you're all i need

Kommentarer

  • emmas mama säger:

    hihihi, alltid roligt att läsa din blogg! Hade Emma dammigt? Nähä?! Hon dammar av sitt rum nån gång då eller då när andan faller på, eller när det inte går att andas längre...Tur att du finns som kan hjälpa till, du får ju mycket träning med städning i hemmet vad jag förstår? En solig söndag tex då ingen friluftsmänniska skulle komma på tanken att vara inne å städa... utan fara ut å njuta.. det blir surstädväder när som helst å dammet sticker ju ingenstans som du märkte i emmis rum... jättekram fråm mig! VAR ÄR MIN CYKEL; JILL!!!!!!?????

    2009-04-06 | 19:52:37

Kommentera inlägget här: