Live wild ✌️ Die free

a new week, a new life

Kategori: Allmänt

Hejhej, Förlåt mig.. har varit skit dålig på att skriva på senaste dagar!
Har fan inte suttit vid datan på hela veckan, har haft så fullt upp med annat osv.
 
jag har inte ens skrivit sedan helgen? herregud,
nu måste jag tänka vad jag gjorde i helgen, juste.
jag har inte berättat om hur våran spelning gick.
Vet inte ens om jag vill berätta hur den gick, tänker inte prata mkt om den.
låt mig bara säga att jag inte var 100% frisk, och jaa jag vet man ska inte gnälla på att man är sjuk.
så nej jag ska inte klaga över det. kan bara säga att jag inte var bra. Det var hemskt.
men resten av bandet var jätte duktiga som vanligt! puss på er.

Efter spelningen for Jag, Emma, Stina, Melinda, Evelina och Stina till kina och åt dära. Mums, hade inte ätit nå på hela dagen pga febern osv.
jag åt ganska så mycket ändå! orkade dock inte hela pizzan men lite mer än halva iallafall!
Efter det for vi till piraten och köpte godis och hyrde film, det blev
 en shopaholics bekännelser

Jag tycker den var ganska så bra! hah, jag hängde dock inte med i filmen helt o hållet.. smsade som en tok hela filmen, men den var bra!
Se den vettja ;)

Sen sov jag hos emma den natten, vaknade tidigt halv tio tror jag det var. Kände mig inte alls helt frisk, hängig i huvet och varm.
Min Söndag sög. hade feber så stannade bara hemma och dog framför tv:n. Fick inte repa för mama, så stängde in mig på rummet hela kvällen.
Skulle börja skriva en text, men det är fan svårt. vill få den perfekt, är rädd att jag aldrig kommer lyckas med det -.- skiit.
Sen på måndag var jag hemma från skolan, städade mitt rum och tog det lugnt. pluggade litegrann osv.

Tisdagen började jag med att försova mig, fick snabba mig, orkade inte kasta på mig smink eller nåt.
Jag hade privatmusik på morgonen, (slapp dansen på idrotten, haha) musiken var rolig, höll på att repa på våran nya låt osv.
Sen hade jag bara vanliga tråkiga lektioner, sen luuunch jag hann dock inte äta någon lunch, hade luciakör och sen träffade jag david som var ute och gick med vovven, snackade med han ett tag tills jag hade lektion.

Onsdagen alltså igår, vad hände då? jojuste, vanlig skoldag, tråkig.
For sedan direkt till emma, åt middag dära och sen repade vi för fullt! var dock tvungen att fara hem tidigare för att hinna med plugget.
for hem med åtta bussen, pluggade lite.. väldigt lite. blev mest att snacka i telefon och satt vid datan ett tag oxå.
sen hann jag oxå med att snacka med julia i typ en o enhalv timme. skönt att få babbla lite!
somnade som en stock därefter. elr ja jag hann kolla på en klänning till idag!

Idag hade vi nämligen Dans på idrotten. och man får ju mycket bättre betyg om man klär upp sig lite extra.
så jaa, jag försökte hitta en fin klänning, men ja.. jag har ingen. så det blev en tunika i stället. lila svart.. dög väl.
Fick dansa massa olika danser, dock samma danser som vi dansat sedan 7:an..
Sen hade vi inte så mkt mer roligt,
 jag hade otur idag.  jag skulle sätta mig på en stol och jaa, jag brukar oftast kolla på stolen före jag sätter mig så inget är på stolen, men idag glömde jag det.. marcus elr någon gjorde så att jag helt glömde det!! så jag satte mig på ett j*vla tuggummi, j*vla skiit.
Det går ju fan inte bort. sur jag blev!
Men det roliga var att jag skojade om att det var Björn, bara föratt jag skulle ha någon att skylla på.. men sen visade det sig att på lektionen före så skulle björn kasta sitt tugg i en papperskorg i typ hörnet av klassrummet. Men muppen missade såklart den så tugget hamnade på en stol. och SÅKLART lektionen efter det sätter jag mig på det. Just jag!!? haha. typiskt. Jaja.
Den klänningen är då typ förstörd. tur att jag typ aldrig använder den!

Efter skolan tog jag bussen till Emma, åt där igen och sen for vi till radioooon.
David kom på besök och sen i slutet kom Adam oxå! trevligt trevligt :) hade inget speciellt tema på radion idag så vi tog bara massa bra låtar och spelade upp dom och pratade allmänt om allt typ!
Sen skulle jag hem och träna men insåg snabbt att jag aldrig skulle hinna. kände mig dum mot julia för jag hade ju lovat henne. men jag tänkte att jag får lov att fara någon annan dag framöver!
Så ikväll blev det att tvätta massa kläder, kuta upp o ner^^ och sen har jag skrivit en liten låt text, vet inte hur den blev. blev iallafall nånting den här gången, så får väl se om jag vill göra nå av den elr om jag bara kastar den åt h-vete :b

Jag har fastnat på gruppen Three days grace
Dom är ju så grymt bra, älskarrrrrrrrr hans röst! fyfan.
och jag vet att jag lagt ut några låtar från deras nya platta, men jag måste lägga ut igen!


Älskar denna låt!
Lost in youuuuuuuuuuu.


Pain. gillar denna vääldigt mycket! den är dock inte från nya albumet utan den är ganska så gammal =)

Never to late! oxå gammal men väldigt bra låt!!
Hör bara på vilket j*vla tryck han har i rösten, helt otroligt braa! :)

Där får ni sista låten, I hate everything about you :)

Lyssna och njut pojkar och flickor!

Nu ska jag försöka sova, det är så konstigt att jag inte är trött.
Tänker för mycket antar jag.

Ursäkta det otroligt långa inlägget, känns som att det blev lite för mycket. men ändå så hade jag kunnat skriva så mycket mer om min vecka.
Men min vecka har iallafall varit bra!

Sovgött.

Puss.

Look in my eye's, what do you see?
Not just the color, look inside of me.
i'm going to love you more then anyone.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: