Live wild ✌️ Die free

you keep talking but it makes no sense.

Kategori: Allmänt

Tjohej.

Slut på lovet....
kanske ska ta och berätta vad jag gjort i helgen.
Fredag, alltså igår.. på dagen gjorde jag inte mkt sov otoligt länge och otroligt skönt.
drömde massa bra drömmar, ville inte vakna. men vaknade av att Liina ringde klockan ett..
hörde lite om hur kvällen blir osv.
Efter det pallade jag mig upp och satte mig vid tvn, höll på somna där igen, men då insåg jag att det var dax att börja göra sig i ordning.
Vi for först på koiskpiraten och hyrde film, det blev en komedi den här gången, emma påstod att den skulle vara jätte bra. Vi hade planerat att se den efter vi kommit hem ifrån luleå!
sen for vi vidare till max och köpte maxmat! mums. var skit hungrig.
for till min mama och åt dära, vi skulle även sova dära :)
mamma och bosse var i finland så vi fick lägenheten för oss självaa!

Vi for till luleå med sju bussen typ, och kom fram vid åtta.
Såg på alla som uppträdde, Labra vad som vanligt mycket bra!
Efter uppträdandet fick vi skjuts av david och for till min mama, såg på film och hade det myyys.
somnade ganska så sent, kanske fem eller nåt sånt!
Vaknade av att emmas mormor ringde klockan halv ett =)
gick upp och gjorde frukost och sen kom emmas mamma och hämtade oss, for direkt hem till min pappa.
Åt middag själv, elr jaa jag och julia åt.. för pappa och dom andra var i luleå och såg nåå eller nåt sånt!
Efter det for jag för att se film, vi packade hop oss ett gäng och såg en skräck film!
Vi tvingade emma;) men filmen var fan riktigt bra.
läskigggg, men det ska ju skräckfilmer vara så :)

kom hem klockan 12 typ, tyckte det var en bra "avslutning" på lovet.

Blir deppig av att tänka på att det är söndag imorn, 
söndagar betyder att jag måste städa och plugga som ett as.

Nuu sitter jag här och äter glass, fet som jag är.
Måste börja tränaaaaa.. blir galen på mig själv alltså!
Funderar på att gå och sätta mig vid tvn istället. datan sög:)
fast det är typ bara läskiga filmer på tv nu;s och det vill jag inte se själv.
får ta och kika om det finns nån bra film att se!

Pussss



Grymma låtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: