Live wild ✌️ Die free

Pippi Långstrump

Kategori: Allmänt

Tja fan

Idag
har vii bowlat! och jag sög.
Kom sist.. snyffffft.
haha. jag förstod att jag skulle vara dåligast, är nästan de på allt jag ska göra:) (y)
Jaa, men det var iallafall roligt tkr jag!
Efter det for vi hemmåt och åt middag, sen for jag tillbaka till emma och såg CAROLA (live dvd)
Grymt bra alltså! ;)
Efter det satte vi oss ner och planerade inför halloween, vi kom fram till att vi ska ha det imorn!
för vi har ingenannan tid i veckan tyvärr.
Ska käka pizza och se skräckfilm, KLÄ UT OSS!
Och jaa, jag satt länge och tänkte på vad fan jag ska hitta på att vara.. efter ett tag kom stina o emma med ideen att jag skulle vara Pippi Långstrump!
Och om man tänker efter så är jag väl fan ganska lik henne ;) ? iaf i sättet. Haha.
Iallafall, jag blir en mörkhårig Pippi! (y)
Såå nu sitter jag o tänker på vad jag ska ha på mig för kläder.. svårt att hitta såna kläder som hon har =)
nån som har såna kläder? kan ju gärna säga till!


Men det ska bli jätte kul!
det blir troligtvis Jag Emma, Stina, Stina, Lina, Emma, Julia, Elin, Henrika? och typ kanske Signe om hon har tid?! :)
Sen bjöd stina dit typ Anton, björn och kanske nån till? jag vet inte riktigt ännu.
men det blir nice =)

Imorn på dagen ska jag till Leos Lekland och leka lite med Lina och Emma :)
Ni veet, vi kmr aldrig riktigt växa upp, haha. elr vi kommer iaf aldrig växa ifrån Leos lekland, helt ärligt!
Haha.
Det ska bli skiiit kul! :)

Jag har fastnat pååå en låt.. Blir galen!!

Miley cyrus- the climb

Jag gillar inte henne, och jag gillar inte hennes röst och inte hennes uttal och dialekt och allt.
Men på något sätt tkr jag som låten är braa:)
och jaa, jag har som sagt fastnat på den.. går och sjunger den helatiden.
så nu var jag tvungen att kasta ut den!
Jaja.

Nördade massa jäkla kort på mig själv igår.. kan väl lägga ut någraa möjligtvis. :)


Jag har fan börja få längre hååår! lyckliggggg

Ne nu blire sängdax, ska upp halv elva imorn!
Hööööres.

Pözzzzzzezz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: