Live wild ✌️ Die free

19-April-2010

Kategori: Allmänt

Måndag.. Skola, är otroligt less nu alltså.
Skönt att det börjar närma sommar lov nuuuuu!!

Ikväll ska jag till emma och göra klart tyska grejen är rädd för jag är illa ute! skulle egenltligen ha lämnat in den förra veckan men har haft så himla mkt så har inte hunnit det :s
Och jag fattar knappt det jag skriver så det blir ju roligt.
Sen efter det hade Jag Emma och Stina tänkt ta en lång prommis!

Har ju börjat försöka träna nu, så får se hur länge jag håller det.
men har planerat min träning denna vecka:

Måndag (idag) : Gå power walk!!
Tisdag: Springa och avsluta med styrke!
Onsdag: Springa
Torsdag: Inget
Fredag: Prommis.
Lördag: Inget
Söndag: Springa/styrke


Ser väl ganska bra ut? ;)

Nu ska jag Städaa mitt rum...
ser ut som ett röv hål enligt mamma.

PUSS.


Keep your head high!



♥♥♥♥David ♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: