Live wild ✌️ Die free

Härliga Helg!!

Kategori: Allmänt

Ska dra mig mot sängen,

Min kväll har varit bra, jag stina och stina drog oss in till stan med cykel! (y)
köpte glass, for hem till mig och masserade varandra och sen hittade vi även en bra film på kanal 5!
Kommer inte ihåg vad den hette, det var en thriller! Riktigt bra.

Imorn ska jag till Luleå med stina nilsson! Behöver verkligen fara dit.
Köpa nödvändiga saker. Gnällde på mama om pengar ännu en gång.
känner mig alltid lika dum att fråga.. Men måste ju som!
Ska bli funny iaf.

NEJ nu blir det SÄNGEN för mig (L)

skriver mer roligt imorn!

SKA VARA MED DAVID IMORN KVÄLL! YEEESS! saknar my bebbe!

Puss!


Hehe, Nyår! Lill-lina! ; )

i Julas! Det ser typ ut som att jag har dreads? :b ruffs..

Kommentarer

  • Emma säger:

    Det är ju bara kul om du börjar! :) Om vi blir nog många kanske vi kan få ett bra lag ändå :D



    Fast som det ser ut nu blir det nog inget för mig iår eftersom vår tränare har slutat, så jag satsar nog på handbollen :p Men vi får se!

    2010-04-24 | 21:02:06
    Bloggadress: http://emmahenricsson.blogg.se/
  • Lina säger:

    misss u bby<33

    2010-04-25 | 21:30:45
    Bloggadress: http://liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här: