Live wild ✌️ Die free

You're the only thing, that i like about me.

Kategori: Allmänt

Kåbdalis dag!
Idag har vi haft friluftsdag, jag och mina polare pallade oss till kåbban.. åkte fasiken hela dagen! tog en paus på 20 minuter.

Det var varmt och riktigt skönt att åka! mkt gött =)

Igår drog jag mig själv ut.. för att springa, det blev ungefär 7 km! Sprang helatiden. Jävligt stolt över mig själv.
Men smärtan kom idag.. Tränings värk. SÅ IN I HELVETE.
Kan inte gå, och sen har jag ju åkt slalom på det hela dagen idag, så nu kan ju tänka er en 87 årig tant... så är jag just nu. och då är jag fullt seriös!

Ikväll har jag varit med emma, pluggat pluggat pluggat. Enbart.
såå nu får jag nog ändå mitt G ;) YES.

Nu ska jag sova väldigt gott!
kommer drömma om kemi för att jag pluggat för mkt :s

PUSS.

Grattis Hannes Olander!

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: