Live wild ✌️ Die free

There is no mountain that i can't climb for you.

Kategori: Allmänt


Haha, sitter och nöter björn bröder! Älskar den filmen. Dock länge sen jag såg den sist.
annars så sitter jag och pluggar förfullt som vanligt eftersom att nuför tiden är de det ända jag gör ungefär.
Suck.
Gud i fan vad jag gnäller?
Nemen jag har inge mer att gnälla på utom att jag har förjävligt ont i magen och kommer få ig på matten men annars är det prima!

Ikväll har jag haft radio, det är som alltid väldigt trevligt!
tråkigt att vi bara sänder i en timme, blir så lite att man knappt hinner med det man tänkt snacka om!
men får se om vi får två timmar framöver.
 
 

Annars har min dag varit jaa.. tråkig.

Var grymt skönt att få snacka med min underbart snygga kille i telefon idag! Saknar han så mycket att jag blir galen!
Kul att jag får träffa han imorn : )

Vad mer har jag att säga?
Nästa Fredag har vi spelning i älvsbyn med David! (y)
kom gärna dit så får ni höra massa nya låtar!


Jag kan inte sova :/ men jag måste!
måste ju kunna komma upp imorn, men jag har så ont i magen : ( vet inte vad jag ska ta mig till!!!
jävla värktabletter som inte hjälper ett skit.. -.-
Hata pms.
FY!

Jaadu, så här ser mitt fina rum ut. Mamma har gnällt hela dagen på att jag ska städa.
Men så hemskt är det ju inte?!
jag klarar mig fint iaf.

Nu drar jag.

Kram & Puss!


hah, Hittade en grymt gammal bild! mer än 2 år gammal!
Musiken♥

David Walterholm ;-*

Kommentarer

  • david säger:

    jahaja så du tar förgivet att jag skulle ha tid idag (fredag) att träffa dig ;b hade igentligen planer redan men avbokar dom föratt jag inte sett dig på så länge:b <3

    2010-02-19 | 00:41:33
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: