Live wild ✌️ Die free

Klänningen har kommit!

Kategori: Allmänt

Min klänning har kommit nu, testade den lite snabbt och den passade.
Trodde den skulle vara jätte kort men icket.
Den var bra tror jag :) Kunde faktiskt suttit lite tajtare runt magen osv, och kunde kanske varit lite kortare!
men ska bjuda hit Josefine nån dag för att höra vad hon säger ; )

Men den var jätte fin annars!

Själv har man bara varit hemma och hostat idag! Blir GAALEN.
Hostar så jag nästan spyr.
så blir ingen skola för mig imorn heller :(
Sjukt.

Aja, har inte mkt mer att säga.
känner mig så tråkig nu!

Mitt jävla huvve har börja leva sitt eget liv igen -.-
så ska inte sitta här längre, är rädd att jag ska få helvettes migrän igen.

Jag har iaf försökt sitta ute i solen lite idag, haft bikini överdelen på mig all day long (y)


Sitter i mörkret..

BYE.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: