Live wild ✌️ Die free

Gällivare/Lördags rock

Kategori: Allmänt


Today har det varit en bra dag, rolig tycker jag!
Vaknade klockan åtta (det var dock inte så kul) slängde på mig nå kläder och sminkade mig.

Kl 10.40 stod hela life sentence redo på tågstation och väntade på Gällivare tåget, Jag älskar att åka tåg var mysigt!
Fick hah jätte bra välkommnande när vi kom fram till gällivare, Två män stod med varsin bil och hälsade oss välkommen och blablabla sen fick vi skjuts till Folketshus där vi körde soundcheck osv.
Ljudet och lokalen var toppen.
hittde oss ett ställe där vi åt, sedan var de dax att spela.
var trea ut vilket jag tyckte var väldigt skönt ändå :-)
Spelningen gick hmm.. bra skulle jag nog säga, skulle kunna säga jätte bra men inte till mig själv.
Jag har som något konstigt för mig så att de känns som att jag som aldrig kan vara nöjd med en spelning.
Känns lite tråkigt. Men det är väl i för sig bra också, man ska vara hård mot sig själv!

Sen gick vi tillbaka till stället där vi åt, tog de bara lugnt, vi spelade kl 15.00 och tåget hem gick 18.40 så vi tog och umgicks med Felix och massa till som försökte visa oss runt lite i Gällivare men slutade med att de inte fanns så mkt. Så då blev de bara att vänta på tågstation! ha-ha
Men trevligt var det ändå. Höll oss sällskap ända fram till tåget kom (som var 20 min försenad)

Sen nu kom jag hem för ett tag sen, är heelt slut!
så ska snart kila i säng.

skriver kanske tomorrow om jag hinner ..

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: