Live wild ✌️ Die free

Här kommer ett litet slarvigt inlägg om min dag.

Kategori: Allmänt

Hemma efter tre uppträdanden med lucia tåg och nu sist Julshow med Brolle och Sara löfgren.
Jag tycker körens insats var jätte bra, är stolt av att få stå med i den kören. Mäktigt tycker jag.
sen tycker jag även att allt annat var roligt, dock tycker jag att Sara och Brolle var jätte oproffsiga.
Kunde inte texterna, sjöng fel ett antal gånger och kom in på fel ställen. Om det är en Julshow och man ska vara "Huvudakten" så tycker iallafall jag att man ska kunna sina texter och veta när man ska sjunjga. Det är som en självklarhet för mig iallafall.
Så det tycker jag var väldigt dåligt, hoppas på bättre imorgon.

Nu ska jag sova, så himla skönt.
Jag är så död, mina hälar värker av att jag stått upp så mycket.

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: