Live wild ✌️ Die free

Tråkigt värre.

Kategori: Allmänt

Jag har insett att min senaste kyss - var en riktigt blöt och hårig kyss Hahaha
Jag saknar - Just nu, Semlan! Saknar alltid mormor
Jag pratar - mycket.
Jag skrattar - För ofta ;-)
Jag tycker om - goa människor och min älskade musik såklart!
Jag avskyr när folk - överdrivna, to much, falska och långsinta
Mina närmaste vänner är - Dom bästa i världen
Min första vän hette - Hmm.. Julia?
Min första kärlek hette - svårt att säga, "barnslig" kärlek var det väl någon kille när jag gick typ i 2an annars David
Kärlek är - fantastiskt om det är bra kärlek
Min favoritfilm är - Tittar aldrig på film typ..
När jag borstar tänderna - går jag runt
När jag lagar mat -  får jag ofta utbrott
jag är rädd för - Framtiden.
Jag önskade - att få uppleva sin dröm skulle vara lite enklare.
Den värsta känslan är - att bli sviken
Den bästa känslan är - när jag står på scen eller är med någon jag älskar.
Jag vill - göra mycket innan jag dör.
Jag är bäst på - stressa
Jag är sämst på - att ljuga
Jag kommer alltid att vara - den jag är.
Det finaste som finns - är kärlek (var tvungen att skriva lika som dig jullan)
I sommar - ska jag göra mycket galet och leva i nuet.
Jag kan - vara jävligt envis.
Min mobiltelefon är - oftast försvunnen
När jag vaknar på morgonen - Vill jag dö
Just nu tänker jag på att - jag måste snyta mig
Bebisar är - så underbart gulliga
Mitt första barn - ska heta Emanuel (om det blir en kille såklart)
Det fulaste som finns är - mitt skratt
Jag har aldrig - varit utomlands utan mina föräldrar men i sommar blir det första gången!!!
Idag har jag - Varit sur
På gymnasiet - ska jag plugga skiten ur mig.
Jag vill verkligen - Göra bort allt plugg och ha lov! Sen sommar!


Jag blir lite smått förvirrad över kommentarerna från Anonym! hahah

Kommentarer

  • Anonym säger:

    en vis man sa en gång

    "ge mig lite kärlek även om det bara är en liten shott

    gör inget om ditt skratt är fult det har aldrig hindrat nån"

    2011-02-04 | 01:36:13

Kommentera inlägget här: